Auteur Topic: Wie is de mol? 2015  (gelezen 1054052 keer)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1480 Gepost op: 11-11-2014, 08:25:11 »
Wie weet is zij wel de laatste. Is met 51 duizend volgers ook wel de bekendste dan.. ZOu wel logisch verklaren waarom ze haar als laatste bekend maken. Maar goed, dit kwam ff in me op, waaarschijnlijk is het gewoon Margriet maar WIE WEEET  ::vergroot::
Volgens mij is van dit clubje Chris de bekendste...dat ie niet veel volgers heeft komt gewoon omdat ie te weinig twittert...

Offline AmbieBambie22

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Trust Nobody...
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1481 Gepost op: 11-11-2014, 09:51:17 »
Volgens mij is van dit clubje Chris de bekendste...dat ie niet veel volgers heeft komt gewoon omdat ie te weinig twittert...

Of je iemand bekend vindt, verschilt denk ik per persoon...

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1482 Gepost op: 11-11-2014, 10:22:53 »
Even iets anders: wat leuk trouwens dat de WIDM-redactie Arjen Lubach ook een bekendmaking heeft gegund! Dat geeft meteen een goede start aan zijn nieuwe programma (met al die molloten die natuurlijk zijn gaan kijken ;) ).

Martine lijkt me trouwens ook een hele leuke kandidaat (en de zoveelste in het rijtje die we dus goed hadden voorspeld).

Ik vond het anders wel echt een vreselijk programma, terwijl ik Arjen Lubach normaal gesproken heel leuk vind. Maar dit was te... druk? ofzo. Hysterisch. En ik vond veel dingen ook niet grappig.

Martine lijkt me erg leuk! Ben zo benieuwd. Nog ongeveer 1,5 maand  ;D

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1483 Gepost op: 11-11-2014, 10:33:49 »
Ik snap wat je bedoeld met de show van Lubach. Alsof hij 40 minuten aan grappen in 10 minuten moest vertellen.
Vond het ook veel te adhd gehalte en daardoor niet leuk.

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1484 Gepost op: 11-11-2014, 10:37:34 »
Wat betreft de tweet van de Mol, ik denk dat we moeten kijken naar het programma Museum Undercover. Daar wordt op dinsdag een hint gegeven. Het is vandaag om 17.35 op Zapp.


Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1485 Gepost op: 11-11-2014, 12:03:11 »
EDIT: OMG ik kon niet slapen en ik zat met het gevoel dat ik te makkelijk na heb gedacht over Margriet. Heb haar al vanaf het begin bij mijn lijstje staan, en de kans is heel groot dat ze de laatste deelnemer is maar opeens zat ik bij Eva Keune te kijken, en Eva volgt achter elkaar Pieter, Evelien, Viktor, Marlijn en dan Geraldine Kemper.. Ga ik terug kijken naar Geraldine's tweets en heeft ze van 17 mei t/m 8 juni niets getweet, behalve 1 RT... Ze volgt JP en Eva ook.. Wie weet is zij wel de laatste. Is met 51 duizend volgers ook wel de bekendste dan.. ZOu wel logisch verklaren waarom ze haar als laatste bekend maken. Maar goed, dit kwam ff in me op, waaarschijnlijk is het gewoon Margriet maar WIE WEEET  ::vergroot::


Ik hoop zo dat je met deze edit gelijk hebt! Een jonge frisse meid is nou net wat deze kandidatengroep nog mist. Geraldine zou ik echt een perfecte kandidaat vinden. Ze kan zo lekker fanatiek zijn. (Het verklaart meteen ook de overdreven manier waarop de makers hebben ontkend dat een deelname aan Robinson automatisch betekent dat iemand niet mee mag doen aan WIDM.)

Ik vond het anders wel echt een vreselijk programma, terwijl ik Arjen Lubach normaal gesproken heel leuk vind. Maar dit was te... druk? ofzo. Hysterisch. En ik vond veel dingen ook niet grappig.


Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik vond het ook geen briljant programma, maar dan alsnog vind ik het prijzenswaardig dat de Avro hem een goede start heeft proberen te bezorgen.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1486 Gepost op: 11-11-2014, 13:02:12 »
Geraldine lijkt me ook leuk, een soort Jennifer Hoffman  ;D

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1487 Gepost op: 11-11-2014, 13:36:13 »
Yes Aniko van Santen  ::bravo::

Vinger afdruk + Dinsdag = Opsporing Verzocht


« Laatst bewerkt op: 11-11-2014, 13:45:11 door Pierce_Brosnan »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1488 Gepost op: 11-11-2014, 14:03:58 »
De club is compleet.......nummer tien werd wel genoemd, maar Anniko had ik niet echt zien aankomen.



Hoewel de naam nog niet bevestigd is, lijkt me dat helemaal niet gek gevonden.

« Laatst bewerkt op: 11-11-2014, 14:13:57 door Bodejos »

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1489 Gepost op: 11-11-2014, 14:19:23 »
Ik hoop zó dat ze inderdaad de tiende kandidaat is!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1490 Gepost op: 11-11-2014, 14:20:34 »
Het is pas zeker als het zeker is`. Dat is Cruiffiaans voor ''even afwachten nog''.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1491 Gepost op: 11-11-2014, 14:24:59 »
Yes Aniko van Santen  ::bravo::

Vinger afdruk + Dinsdag = Opsporing Verzocht

Waar zie jij een vingerafdruk? Het plaatje van de Mol op twitter lijkt me deels een gezicht.

Wat betreft de tweet van de Mol, ik denk dat we moeten kijken naar het programma Museum Undercover. Daar wordt op dinsdag een hint gegeven. Het is vandaag om 17.35 op Zapp.

Klinkt plausibel.
« Laatst bewerkt op: 11-11-2014, 14:27:19 door Heinz »

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1492 Gepost op: 11-11-2014, 14:27:26 »
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze een programma als Opsporing Verzocht gebruiken om eventueel Anniko als tiende deelnemer bekend te maken. Ik vind de post van Pippi sterker over Museum Undercover.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1493 Gepost op: 11-11-2014, 14:30:29 »
@Heinz, ik denk, weet dus niet zeker, dat Pierce aan de WIDM-vingerafdruk denkt, en dat combineert ie met vandaag. Dinsdag Hintdag: Opsporing Verzocht wordt vanavond uitgezonden.


Helemaal niet zo gek gedacht, maar we weten allemaal dat dwaalsporen ook sporen zijn.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1494 Gepost op: 11-11-2014, 14:33:05 »
EDIT: OMG ik kon niet slapen en ik zat met het gevoel dat ik te makkelijk na heb gedacht over Margriet. Heb haar al vanaf het begin bij mijn lijstje staan, en de kans is heel groot dat ze de laatste deelnemer is maar opeens zat ik bij Eva Keune te kijken, en Eva volgt achter elkaar Pieter, Evelien, Viktor, Marlijn en dan Geraldine Kemper.. Ga ik terug kijken naar Geraldine's tweets en heeft ze van 17 mei t/m 8 juni niets getweet, behalve 1 RT... Ze volgt JP en Eva ook.. Wie weet is zij wel de laatste. Is met 51 duizend volgers ook wel de bekendste dan.. ZOu wel logisch verklaren waarom ze haar als laatste bekend maken. Maar goed, dit kwam ff in me op, waaarschijnlijk is het gewoon Margriet maar WIE WEEET  ::vergroot::

Jammer dat Ruben Nicolai niet meer twittert, anders hadden we misschien kunnen kijken of het niet gewoon óók de opnameperiode is geweest van het nieuwe seizoen van Ruben vs., wat dit keer Ruben vs. Geraldine is. Volgens mij zijn er nu in 2 afleveringen 4 dagen te zien geweest dus 10 afleveringen x 2 = 20 dagen. Ik twijfel...
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1495 Gepost op: 11-11-2014, 14:48:51 »
Wat betreft de tweet van de Mol, ik denk dat we moeten kijken naar het programma Museum Undercover. Daar wordt op dinsdag een hint gegeven. Het is vandaag om 17.35 op Zapp.



Museum undercover heeft deze week een man als gast bij het Aviodrome in Lelystad, dus ik verwacht niet dat daar de hint in zal zitten. Behalve als presentatrice Veronica van Hoogdalem zelf meedoet (ik hoop het niet, want ik vond haar echt verschrikkelijk in ER.)

Wat Anniko betreft: waren er toen uitzendingen van Opsporing Verzocht? Als ze live op televisie is geweest, doet ze sowieso niet mee ;). Ik kan via Youtube terugvinden dat er op 29 april en 13 mei een uitzending is geweest, wat haar deelname toch wel lijkt uit te sluiten.

« Laatst bewerkt op: 11-11-2014, 14:53:24 door jolmolletje »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1496 Gepost op: 11-11-2014, 14:58:03 »
Een jonge frisse meid is nou net wat deze kandidatengroep nog mist.
Gelukkig, jij brengt mijn hoop weer terug. TOPRAK ::love:: :D ::zwaai::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1497 Gepost op: 11-11-2014, 15:03:24 »
Museum undercover heeft deze week een man als gast bij het Aviodrome in Lelystad, dus ik verwacht niet dat daar de hint in zal zitten. Behalve als presentatrice Veronica van Hoogdalem zelf meedoet (ik hoop het niet, want ik vond haar echt verschrikkelijk in ER.)

Wat Anniko betreft: waren er toen uitzendingen van Opsporing Verzocht? Als ze live op televisie is geweest, doet ze sowieso niet mee ;). Ik kan via Youtube terugvinden dat er op 29 april en 13 mei een uitzending is geweest, wat haar deelname toch wel lijkt uit te sluiten.



Volgens mij is dit ook al een paar pagina's eerder uitgezocht. Ik kan me namelijk herinneren dat Anniko al eerder voorbij is gekomen.

Offline Back it Up.

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1498 Gepost op: 11-11-2014, 15:11:20 »
Jammer dat Ruben Nicolai niet meer twittert, anders hadden we misschien kunnen kijken of het niet gewoon óók de opnameperiode is geweest van het nieuwe seizoen van Ruben vs., wat dit keer Ruben vs. Geraldine is. Volgens mij zijn er nu in 2 afleveringen 4 dagen te zien geweest dus 10 afleveringen x 2 = 20 dagen. Ik twijfel...


Daar dacht ik ook al aan maar heb even gekeken en op 2 augustus kwam er een berichtje in het nieuws dat ze op dat moment in Canada waren.

http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/entertainment/ruben-en-geraldine-op-canadese-televisie

Offline #WIDM

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1499 Gepost op: 11-11-2014, 15:37:07 »
@WieIsDeMol twittert: Binnenkort wordt de 10e kandidaat van #widm seizoen 15 onthuld! We lichten alvast een tipje van de sluier op... http://ow.ly/E7bAM