Veel hints maar weinig verheffende molacties, in mijn ogen. Als ik alleen naar molacties kijk is zij zeker niet mijn mol. Controlroom, Theater, Strand, Karren, Zwarte vrijstelling,
Klopt zeker. Is maar net hoe je er tegenaan kijkt:
Contolroom: in mijn ogen had ze de perfecte positie als mol en was flink verwarring aan het zaaien door verward portocontact en (zogenaamd) naar de verkeerde monitoren aan het kijken. Tijdrekken.
Theater: In de tuktuk met Rik, Het was dankzij Rik dat de lokatie gevonden werd. Zij was weer verwarring aan het zaaien
Strand: Als mol kan je een goede positie hebben in de lucht ja, maar als je op het strand ervoor zorgt dat dingen niet gelezen worden... Helaas werd het wel gelezen. Tja, Chris vind ik hier ook heel verdacht.. Deze opdracht laat ik daarom ook in het midden wat betreft wie het meest verdacht was.
De Karren: Beste postitie is wederom waar Margriet liep. Achter de kar. Hopend op 1 item die eraf zou vallen. Helaas hielp de hele bevolking dit weer terug te leggen
Zwarte vrijstelling: Tja, als mol weet je dat ie in het spel komt.. Dus pakken dan maar toch. Als mol heb je ook niks aan de vrijstelling en jokers. Het geld was sowieso geen optie. Maar de ZV is in principe onmols, daar ben ik het mee eens
Leuk hoe mensen op hun eigen manier tegen de molse acties aankijken