5 november 2016Het spel begon voor ons spelleiders eigenlijk al in november. Tijdens de voorbereiding hadden wij al het idee om een aantal potentiële kandidaten te polsen. Dat waren o.a. Daisy, Miek1999, Starlight en Lama1997.
Beste Lama,
Een tijdje terug heb jij aangegeven dat jij mee zou willen doen aan wie is de mol online 2017. Hieronder tref je het inschrijfformulier voor dit jaar. Indien je nog steeds mee wilt doen, ontvangen wij (Tim, LDH in de BCC en ik) het ingevulde inschrijfformulier voor 25 november 2016 van jou terug.
Het spel is begonnen...
6 novemberLama was, gedurende het seizoen steeds goed op zijn hoede of alles wel was ontvangen. Zo ook bij zijn inschrijfformulier
Hoi organisatoren,
Hebben jullie alles ontvangen? Vraag ik even voor de zekerheid, aangezien de laptop tussendoor uitviel, haha.
Groetjes Lama
29 december 2016Oud-winnaar Duncton besluit om dit jaar alleen te jureren
Toch maar besloten om, als winnaar van de vorige editie én omdat ik de laatste tijd niet echt lekker in m'n vel zit, doodmoe ben en toch al het gevoel heb nergens aan toe te komen, mij niet voor deze editie aan te melden. Een groot spel erbij lijkt me op dit moment niet echt handig.
Jurylid lijkt me leuk, meedenken en testen ook, dus daar meld ik me bij deze voor aan.
Ik ga het hoe dan ook op de voet volgen.
12 januari 2017Ook Nextgp meldt zich aan als jurylid en bedenkt gelijkt een bijnaam voor ons
Hallo Dugtrio,
(is dat niet een mooie bijnaam voor jullie? )
ik zou me bij deze graag willen aanmelden als jurylid!
15 januari 2017Bij de bekendmaking van de inschrijvingen maakte ik weer eens een fout (niet de enige dit seizoen
Gelukkig kwam het goed met Wouter
hey,
klein vraagje: is er iets misgegaan met mijn formulier.
Ik zie dat ik niet tussen de kandidaten sta,terwijl bij mijn sent items mijn formulier goed verstuurd leek.
Jongens... we zijn iemand vergeten geloof ik in alle overvloed aan formulieren...
En Wouter is ook de eerste die een biecht schreef:
Mijn eerste biecht (en ik hoop zo niet de laatste)
Ik ben al bezig met wat bondjes te maken:
Ik heb al een samenwerkingsakkoord met Nys (duh), Lama en Bjorrn.
Dus dit kan nog leuk worden.
en het feit dat we met de trein gaan reizen, is in mijn voordeel.
Want wie werkt er voor de spoorwegen? ikke
en wie kan dat als tip naar de mol interpreteren? de anderen.
En Daisy wilt haar strategie niet prijsgeven
Ik vertrouw die open biechtkamer voor geen cent, daar zit vast afluister apperatuur verstopt.
Anyway, leuk dat Moltalk. Maar noway dat ik mijn strategie daar ga prijsgeven. Ik probeer nu maar een beetje aardig en als een soort leider met leuke groeps ideeën over te komen, maar dat is totaal niet mijn plan. Zoveel mogelijk de rest geld laten verdienen, en bloedfanatiek vol erin. Dat is de bedoeling. Dat hoeven ze nu nog niet te weten, dat zien ze vanzelf.
Nu maar hopen dat ik er ook echt bij zit.
Hey,
ik heb mezelf in een zeer vreemde positie gemanoeuvreerd. Ik weet al een aantal zaken (dat denk ik toch) waardoor ik niet durf meedenken over bijvoorbeeld de locatie en dat trein-gedoe (heb zo'n vermoeden) omdat ik niets wil verraden. Zou stom zijn voor jullie en dom als ik de mol zou worden. Ik durf me dus nog niet tonen als kandidaat, daarom kruip alvast in een soort mol-modus (sorry voor mijn irritante gedrag) ook al is dat waarschijnlijk voorbarig.
En Duncton is het eerste lid van de PM-groep
Aanmelding.