Denk niet dat ze snel een persoon zullen kiezen die in dermate deelneemt aan het publieke debat, en dan vooral lettend op het gedoe rond haar persoon en meningen. Ze zullen het vooral gezellig willen houden en geen controverse willen oproepen.
Verder vraag ik me af of Sylvana Simons op dit moment überhaupt zou willen deelnemen aan dit soort entertainmentprogramma's.
Denk dat niemand die verwacht of echt op zit te wachten, maar Tweede Kamerleden en regeringsleden kunnen we uitsluiten, zeker in dit seizoen tijdens coronatijd
In dit seizoen waren de deelnemers wat ouder, en dat was prima tv. Dus van mij hoeven ze niet al te jong te zijn. Maar meestal is de mix wel mooi.
In de zomer misschien wel.
Ik twijfel nog steeds of ze inderdaad toen zijn gegaan. Daarbij baseer ik me op het instagrambericht van Rick van 31 mei. Ik geloof dat eerder dan dat ze pas eind september/begin oktober zijn gaan filmen. Het is immers nogal tricky, om een datum te gaan noemen in deze omstandigheden, terwijl de opnames nog niet eens zijn afgerond.
Tenzij Rik het op afstand presenteert, is een vroege opname niet mogelijk. Dankzij goede werk van molly88. En Sanmol houdt de socials van de crew goed bij, die wezen ook op in juni nog in NL
Ik was de dagen aan het bijhouden dat Rik Een Vandaag presenteert.
Juni: 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 19, 20, 21, 24 (radio), 25 (radio), 26 (radio), 28.
Juli: 6, 7, 8, 20, 21, 22, 30, 31. (17 juli opnames Pride met Ellie Lust, 27 juli interview RTL Boulevard)
Augustus: 1, 6, 7, 8, 10, 11, 18, 19, 25, 26 (radio).
September: 3, 4, 5.
Daar niet van, vind ik het ook wel gewaagd en het zal hard werken worden om de boel af te monteren de komende tijd. Het voelt toch wel beetje als bonusseizoen als het ze lukt.