Ik zou het ook raar vinden als iemand dit zou faken "zomaar" in Tsjechië om met ons te f*cken. Het is ofwel een fanversie (wat heel raar zou zijn in Coronatijd), of het is wel echt. In dat geval zou ik het echt heel vet vinden
Zo'n soort opdracht hebben we lang niet meer in WIDM gezien. En Tsjechië is tof en veelzijdig
Overigens, wat Jard Struik betreft: hij is nu twee weken uit Spangas maar met hoeveel "vertraging" wordt dat opgenomen? Met andere woorden: kunnen we er iets over zeggen dat hij nu niet in Spangas te zien is, en hebben ze wat nu wordt uitgezonden niet bijvoorbeeld begin augustus al hebben opgenomen?
Dan nog een allerlaatste dingetje; wat betreft een rare leeftijdsspreiding, of bijvoorbeeld "heel jonge" mensen: wellicht heeft de groep al heel veel moeite gehad een mooie groep bij elkaar te krijgen vanwege het virus. Ik zou dus niet per se uitgaan van dat bepaalde mensen niet meekunnen omdat ze elkaar bijvoorbeeld al goed kennen (wat na s20.2 (en s14) sowieso bullshit is). Kortgezegd: ik denk dat ze misschien meer moeite hebben moeten doen om een 5/5 man-vrouw groep te krijgen, dus misschien krijgen we dit jaar ook wat "minder" bekenden (bv. Spangas-acteur), wat jongere mensen dan normaal of zelfs wat oud-Expeditie Robinson-kandidaten na Jan Versteegh.