Wat we hebben nu qua mogelijke deelnemers, even een lijstje bij elkaar (al is nog niemand zeker en kan je iedereen ook tegenspreken
) :
-Ilse Warringa: op Instagram post ze alleen oude foto's tijdens de opnameperiode, maar ze zit in het filmpje van de TV Kantine tijdens het Televiziergala en we weten niet wanneer dit is opgenomen. Overigens blijft ze reageren op Tweets op Twitter.
-Sylvia Geersen: tussen 14 september en 14 oktober geen posts op haar Instagram. Ze is Rick McCullough gaan volgen en reageerde op zijn post. Iemand reageert onder haar recentste foto "Leuk dat je meedoet aan WIDM", waarop zij reageert "Hahaha was dat maar zo".
-Jasper Demollin: op zijn Instagram alleen posts die ingepland kunnen zijn / niet op dat moment gemaakt hoeven te zijn. Hij was alleen wél bij het Gouden Televizierring gala om een prijs uit te rijken, waar Rik dus niet bij kon zijn ivm. WIDM opnames. In z'n Instagram Stories zei hij z'n kat te hebben gemist.
-Koos van Plateringen: na 16 september alleen nog maar throwback foto's; die van 16 september zelf zou ook zomaar eens eerder genomen kunnen zijn.
-Jard Struik: in mijn ogen de grootste verdachte tot nu toe. Is nu voor een maand uit Spangas (als het goed is), valt precies zo met de opnamedagen dat dat begin september moet zijn geweest. Even in de gaten houden wanneer hij weer terug is. Op Instagram heeft hij een mooi gat met sowieso geen fysieke activiteit vanaf 9 september.
-Jett Rebel (Jelte Tuinstra): heeft een perfecte Instagram stop en trad in deze tijd ook niet op, maar deelt wel in zijn verhaal een nieuwsbericht dat hij in WIDM zou zitten (dat mag niet gok ik?).
En we hadden nog Joost Swinkels maar die lijkt écht in Zwitserland te zijn geweest.
Als ál deze namen kloppen (wat ik zeker niet denk, maar stel) dan is dit echt een ontzettend jonge groep. Denk het niet, maar in het achterhoofd neem ik even wat ik gisteren ook zei... Ik gok dat WIDM voor dit seizoen überhaupt blij was een groep bij elkaar te krijgen, waarschijnlijk hebben velen dit op het laatste moment nog moeten regelen, en daarom pakten ze denk ik iedere opportunity aan die ze konden krijgen. Vandaar denk ik ook dat oud-Expeditieleden, oud-kandidaten van Sabotage, of een hele uitgebalanceerde (jonge) groep ten opzichte van andere jaren niet buiten de mogelijkheden valt.
Overigens zou dit een 6/6 score zijn qua namen die ik ken dus dat is sowieso al onrealistisch