Ik ben op mijn vrije dag nog even wat Instagramaccounts door aan het spitten van alle namen die genoemd zijn in de eerste pagina's van dit topic en die van WIDM 2020 (wat moet je anders doen nu we al 99% zeker zijn van de mol
). Wie weet doen de makers wel inspiratie uit deze topics? Het is vreselijk lastig om goede gaten te vinden, maar toch om even er twee namen in te gooien die zouden kunnen qua stilte en ik ook wel in het WIDM-profiel vind passen.
Nicolaas Veul, presentator bij BNNVARA (36 jaar). Zie ik al jaren als mogelijke WIDM-naam, maar post nu al sinds begin september niet meer, nu wel weer in zijn stories. Zou kunnen qua "gat" op Instagram, maar stories kan je niet terugchecken dus er valt niet te checken wanneer hij weer is begonnen met posten van stories of dat hij gewoon de hele tijd door is gegaan.
Rifka Lodeizen, actrice o.a. bekend van Judas, maar ook van de nieuwe serie op Videoland Lieve Mama (48 jaar). Rifka post alleen promotiemateriaal voor diverse series in de opnameperiode. Echter, ze is sowieso niet een heel fanatieke poster dus het is niet per sé heel verdacht.
Toch, twee namen om eventueel verder te onderzoeken want ze hebben wel heel erg het WIDM-profiel imo
E: En Stacey Rookhuizen die ik eerder in het topic al aanmerkte als een persoon waar Rick McCullough sinds maart van dit jaar posts van liket en ook al sinds 9 september stil is (al is dit wel een throwback post), moeten we misschien ook niet uit het oog verliezen.