Ik ben links en rechts bezig met het onderzoeken van een vrij grote naam zoals ik recentelijk al benoemde. Die lastig echt te bepalen is want haar Twitter is ze sinds maart van dit jaar mee gestopt en haar Instagram is een vrij algemene. Haar naam is
Floortje Dessing. Uit de vermoedelijke opnameperiode vanaf ongeveer half september tot aan oktober ontbreekt er zover ik kan zien van haar elk spoor.
Deze Tweet is van 13 september en het laatste wat ik van haar tot aan zo half oktober kan vinden.
Ik kwam ook deze quote van onze Bodejos uit 2013 tegen:
Floortje Dessing heeft dat eens tegen mij gezegd tijdens de vakantiebeurs in Utrecht, anderhalf jaar terug.
Ze gaf daar een heel simpele reden voor:
''Ik ben per jaar meer dan 300 dagen onderweg over de hele wereld, en dan is het weleens heerlijk om thuis te zijn. Daar past, hoewel ik het een fantastisch gemaakt programma vind, Wie is ... de Mol? helaas niet bij.''
Wie weet hebben ze Floortje precies dit jaar wel gepolst omdat ze juist dit jaar niet naar het einde van de wereld mag en kan reizen. Lijkt me een ontzettend grote en toffe naam
Echter: sinds 27 november is er een nieuwe reeks Floortje Blijft Hier op tv. Het is onduidelijk om te achterhalen wanneer dit precies is opgenomen, en of dit in volgorde is opgenomen blijft een raadsel, maar het laatste wat je kan vinden, over die plastic soup en opruimen en zo, schijnt zo ingepland te zijn voor de laatste aflevering volgens de tv-gids. Het kan dus zomaar dat Floortje vlak na 13 september even vrij had
Als iemand me verder kan helpen met kwestie Floortje: graag. Ik ben hier al een tijdje mee aan het speuren omdat ik het zekere voor het onzekere wil hebben, maar in dit geval is dat erg lastig. Ik denk zelf dat de kans er wel in zit dat Floortje daadwerkelijk wel meedoet met dit seizoen van WIDM. Dat er dan bijvoorbeeld een vrouw uit de selectie van de originele groep is afgevallen omdat die niet in september/oktober meekon, en ze vervolgens Floortje hebben gevraagd omdat die nu toch niet naar het einde van de wereld af kan reizen.