Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Het schijnt dat de vernieuwde app er al is? Iemand daar al leuke dingetjes uit kunnen halen? Foto’s van de omgeving bijvoorbeeld? Op Apple is ie nog niet beschikbaar volgens mij.
Ja er is wel één foto van een treinspoor als je de app opstart zie ik. Maar zegt vrij weinig allemaal denk ik.
Áls het een fanserie was, hadden we er nu echt al wel iets over gehoord (iemand die daar een slaatje uit wil slaan). Daarnaast gaat een grapje als deze wel heel ver. Kost gewoon veel tijd en moeite om uit te zetten. Zeker ook omdat er meerdere borden en kaartjes zijn, en daarnaast ook touwladders en dergelijke. Nee: dit is authentiek.
Het kan ook bewuste desinformatie van de makers zijn. In het renaissance seizoen deed de mol dat door te ‘verklappen’ dat hij eruit vloog en door vrij specifiek te tweeten aan het einde van de opnameperiode. Het zou volgens mij voor het eerst zijn dat de makers zulke desinformatie zouden verspreiden, maar voor alles is een eerste keer. Zou het voor ons speurwerk wel lastiger maken (en daarom misschien wel leuker).
Geen idee of dit al genoemd is maar actrice Bracha van Doesburgh (die toch best wel aan het instagrammen is geslagen sinds een jaartje) heeft een stilte van 14 september tot 31 oktober. Zou wel een echte A naam zijn Is vast al eerder benaderd maar misschien had ze nu voor het eerst tijd..
Is Ilse Warringa al als mogelijke kandidate langs gekomen?. Ze volgt op instagram onderandere Bracha en Albert Jan die ook als mogelijke kandidaten genoemd worden en reageert frequent onder de posts van Albert Jan.
Indd en Bracha is bezig was bezig met opnames van Oogappels op 15 september, 8 Oktober en 15 oktober. Dus die doet niet mee.
Maar moeten we niet een extra week rekenen voor quarantainetijd?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
463 gasten en 2 vaste bezoekers