Dat is niet helemaal waar. Het is deels ook bittere noodzaak. BN'ers uit de 'A-categorie' hebben doorgaans geen zin in tv-spelletjes omdat ze daar niets bij te winnen hebben. Daarom zie je Paul de Leeuw, Linda de Mol, Matthijs van Nieuwkerk etcetera ook nooit in bijvoorbeeld 'De Slimste Mens'. In vergelijking met de eerste seizoenen met BN'ers is er ook echt wel een duidelijke verschuiving te zien naar meer obscure kandidaten die weliswaar zeer actief zijn in 'publieke beroepen' (tv/radio/internet/sport/kunst/schrijverij) maar (nog) geen overweldigend groot publiek profiel hebben. Dat is verder geen waardeoordeel, maar een droge constatering.
Dat zal er vast ook mee te maken hebben, maar het is wel echt gezegd door Rick of Jan Peter Pellemans. En alleen een A-cast is sowieso niet mogelijk, dan kunnen er maar zo'n 2 a 3 seizoenen worden gemaakt.
Ik denk dat nummer 9 Charlotte is met een petje en knotje. Haar drie weken durende vakantie tijdens de opnameperiode was veel te verdacht. Ze hebben denk ik echt geen Tatjana gevraagd, hooguit Robinson zou haar vragen denk ik.