De opdracht met de tonnen staat bij aflevering 7 in het molboekje.
Dan overleeft ze nog twee executies. Als de verdenkingen die we te zien krijgen kloppen, verdenkt iedereen behalve Nikkie (en mogelijk Jeroen) Peggy (danwel deels, danwel geheel). Nikkie verdenkingen wijken sowieso wel aardig af van de rest van de groep.
Aangenomen dat die verdenkingen niet radicaal gaan schuiven en even kokers / vrijstellingen negerend, zou je - als Peggy de mol is - normaal gesproken verwachten dat Nikkie de volgende twee afleveringen niet overleeft. Omdat Nikkie er blijkbaar in blijft, maakt dat het een stuk onwaarschijnlijker dat Peggy de mol is.
Op basis van de laatste ronde van verdenkingen, maakt het ook minder waarschijnlijk dat Ron de mol is, maar (1) er zijn maar twee verdenkingen op Ron (en dus kan Nikkie ook met puur geluk nog bij de laatste 4 komen) en (2) de verdenkingen op Ron zijn vrij nieuw (en dus mogelijk meer montage trucs dan echte verdenkingen).
Ik besef me dat ik nogal wat aannames heb gemaakt, dus als losstaand bewijs kun je er weinig mee. Maar ik neem het wel mee in mijn verdenkingen.