Ben nog steeds heel dubbel over Splinter. De kleding zou ik niets uit afleiden, hij kleed zich vaker zo in dat soort pakken en die kleuren.
Het viel me vooral op omdat het zo heet was. Dat jasje had iedere kandidaat meteen uitgedaan.
Splinter framede het daar (nadat ie volgens mij echt oververhit raakte) alsof ie z'n jasje weer snel aan moest doen vanwege Rik. Dat ie er daarom goed uit wilde zien. Mss zelfs zenuwachtig was om Rik te ontmoeten, zoals Thomas Cammaert dat fakete bij Art. Een variatie op dat thema.
Dat, plus een soort van Joker-look die idd niet vreemd is voor Splinter, maakt het voor mij verdacht. Dat samen. Het Joker-thema is natuurlijk bedacht met de mol in het achterhoofd.
Splinter zei dat ie zich als mol op het laatst zou openbaren als een soort van poppenspeler. The Joker uit Batman staat idd bekend als een puppet master
Goeie punten re: afl. 2. Ook wat Splinters positie bij de vrachtwagens betreft... daar had ik nog niet goed over nagedacht. Ik ging er blind van uit dat de mol bij Joshua, Rocky, Charlotte & Renée zat... maar we hebben de groepsindeling alweer niet gezien idd.
Splinter had van mij wel z'n handen thuis mogen houden bij Renée, maar goed.. verder vindt niemand dat een probleem, denk ik. Maar hoop dat het nu wel klaar is.