Hij kan de mol zijn, maar toch.
Een mol die zich voorbereid op het penningmeesterschap door een kistje mee te nemen?
1.3: Wil vrij expressief niet voor alles of niks gaan
2.1: Had het beter kunnen doen als mol
3.1: Was ook echt over the top als mol, dat kon veel subtieler.
3.2: Moeit zich niet in de discussie
Het kistje lijkt mij juist geniaal als mol; komt lief/bijna naďef over, vind ik.
Plus: geld dat meteen wordt opgeborgen in een kistje is misschien wat moeilijker na te tellen.
Nu maar even afwachten of het bedrag ook verandert, nu Splinter penningmeester is.
1.3: kan twee kanten op. Op die manier is de kans groot dat er wel wat geld binnenkomt (ongunstig voor mol), maar door niet voor 'alles' te gaan voorkom je wel dat er veel meer geld binnen wordt gehaald (gunstig voor mol).
3.1 was inderdaad niet subtiel te noemen en 3.2 juist weer wat (te?)veel op de achtergrond. Wat wel tegen hem spreekt (als kandidaat) is dat het Splinter niet gelukt is om uit de kamer te komen (en als password 'mol' invullen? Plus: niet verder gaan op die 21:00 uur hint?) + hij blijft wel over met die € 500 na het abseilen. Als Rocky hetzelfde had gedaan was er veel geld uit de pot gegaan (ook molpunten voor mede-abseilers Lakshmi en Joshua, denk ik).
Van opdracht 2.1. begrijp ik nog steeds weinig
Het lijkt mij dat die €700 niet was verdiend als Renée die geheime opdracht wél had geraden? En juist de geheime opdrachten deed Splinter erg opzichtig. Ik vind hier juist wel dat hij perfect heeft gemold (als hij de mol is natuurlijk
). Hier heeft de mol pech gehad, vermoed ik.
Edit: typo