En laat de Joker toevallig nu net de kaart zijn waarmee je in het kaartspel een nieuwe kleur kan bepalen...
Ik denk dat Charlotte meesterlijk heeft gemanipuleerd, eerste Marije op een verkeerd spoor zetten en in de finale ook nog eens Renee het bos insturen. Wat als er voor het eerst in de geschiedenis niemand op de Mol zou zitten, in een seizoen waarin de Mol ook nog eens overduidelijk de Joker speelt en het meest mollend in beeld is gebracht. Dan is toch de ultieme grap om juist diegene af te laten vallen en beide finalisten even te laten denken dat zij allebei de winnaar zijn.
Ik weet het, het is onwaarschijnlijk. En het zou een heel gedurfde keuze zijn van de makers, waar bepaalde mensen over zullen gaan vallen. Maar ik vind dit scenario toch waarschijnlijker dan dat alles wat op voorkennis van Charlotte wijst, puur toeval zou zijn. Bovendien kan ik met de beste wil ter wereld noch in Rocky noch in Renee een Mol zien.
Ik vind het apart om te zien hoe diep de Charlottetunnel is bij sommigen.
Ik kan één - in mijn ogen zeer valide - punt noemen waarom Charlotte echt niet meer de mol kan zijn.
En dat is de app. Degene die al hun punten op Charlotte hebben ingezet, zijn deze punten nu kwijt en kunnen die dus niet meer inzetten.
Als Charlotte toch de mol zou zijn, zou je dus nooit de winnaar in de app kunnen worden met de juiste mol en ik denk niet dat de makers alle charlottetunnelaars zich in het harnas willen laten jagen.
Als we nu nog steeds alleen het programma hadden gehad zonder de app, dan zou ik je nog een heel klein kansje geven, maar voor nu... Nee, dit scenario is absoluut niet waarschijnlijker dan dat Renée of Rocky de mol is.
Gelukkig heb je nog 5 dagen de tijd om uit je ingestorte tunnel te kruipen.