Voor ons molloten is dit niet zo spannend, want wij zijn er nu wel uit.
Stel dat dit zo was en dat Rocky inderdaad de Mol is en Renee dat op het nippertje toch nog in de gaten kreeg, dan was er toch geen noodzaak om Charlotte een rood scherm te geven? Dan had je toch gewoon de finale met drie gehad waarbij er twee foutief op Renee zaten en Renee zelf als enige goed op Mol Rocky?
Dit is een goed punt. Maar met Renée als mol voegt zo'n tweestrijd ook niks toe.
Zoals bekend wil Rick vernieuwen. Niet iedere keer dezelfde ontknoping. Maar.... met Renée of Rocky als mol heb je bijna een kopie van de vorige. Die daarvoor met Rob & Buddy was ook weer anders. Gingen ze de live(?)-uitzending met 4 in, en kreeg je daarna een soort van executie gevolgd door (toen pas) een duel tussen Rob & Buddy.
Rick kreeg trouwens best veel kritiek op het molduel tussen Jeroen & Nikkie. Op Instagram o.a.
Mensen begrepen niet wat het toevoegde om Tygo nog (soort van) af te laten vallen. Ik geloof niet dat ze bij de productie nog denken dat er veel vraag is naar zo'n soort ontknoping.
Met Charlotte "Wie schrijft die blijft" Nijs als mol snap ik nog wel dat ze het zo doen. Is de schok des te groter dat Jokertje Charlotte het toch nog is(!)
Is pure speculatie, ja, maar vind ik altijd wel lachen.