Het zogenaamde exit-gesprekje (extra beelden) dan. Bijna altijd vraagt Rik aan de afvallers waar het mis is gegaan. Aan Charlotte niet.
(...)
En de 3 fragmentjes die ze krijgt, zijn allemaal mogelijke molacties van haar.
(...)
Er is sowieso apart geknipt in het exit-gesprek:
"En laten we niet vergeten dat <KNIP> 5000 loopings, salto's en weet ik wat..."En inderdaad, ze had haar tas (en jas) niet eens bij zich (zoals de rest van de afvallers altijd wel) en waar liep ze nu eigenlijk naar toe? Niet naar een taxi iig.
Tsja. Als Charlotte inderdaad de verliezend finalist is, gewoon zoals Rik zegt, dan hebben ze iig hun best gedaan om het allemaal zo gek te maken dat er wel een beetje te speculeren valt....
Maar als Rik zou liegen, dan heeft hij dat toch al gedaan door te zeggen dat ze niet de mol is. Het hele seizoen noemt hij iedereen "kandidaten", dus da's ook al niet waar. Alleen na aflevering 10 kan je niks meer. Pas als de echte mol is aangewezen die zegt 'ik ben de mol', dan is het spel ècht uit...
Andersom gedacht: Stel je voor dat de productie de mol een keertje een rood scherm wil geven, hoe zouden ze dat dan moeten aanpakken? Dit is toch wel de beste manier daarvoor, zonder consequenties voor de andere kandidaten. Ze zeggen btw toch ook "de mol hoeft nooit naar huis" en niet "de mol krijgt nooit een rood scherm".
Alle andere praat (exitgesprek, dagboek afvaller, 0 punten in app enz) moet je wél doen, anders heeft iedereen het meteen door...
Nou ja, ik ben benieuwd wie dan de mol is, Renée of Rocky. Voorlopig houden de stutten in mijn C-tunnel het nog redelijk...