Scenario 3: Charlotte was de Mol niet, maar gewoon de verliezend finalist.
Dat valt onder scenario 1.
EDIT:
Dat ze die moeite in de loop van het seizoen doen om ons op een verkeerd been te zetten, kan ik me nog voorstellen. Al vind ik het allemaal teveel toeval, en als er gecoached en gemanipuleerd werd, te ver gaan.
Maar ik heb het vooral over de moeite die de makers tijdens en na de finale nog lijken te hebben gedaan.
- Charlotte volkomen onnodig haar rode scherm laten zien, zodat hun eigen zorgvuldig opgebouwde spanningsboog om zeep wordt geholpen.
- Charlotte die in haar dagboek van de verliezer 'Hahaaa... Wie schrijft die blijft. Jullie horen nog van mij' zegt.
- De misschien wel venijnigste jokerlach van het seizoen inmonteren, vlak voor het eind van de podcast.
- In haar exit-gesprekje knippen en zinspelen op de 5.000, en een paar mogelijke molacties laten zien. En de vraag opwerpen waarom ze überhaupt naar huis moest, en niet met zijn allen tegelijk.
- Een vraag in de app plaatsen, waarbij je kunt kiezen tussen ofwel Charlotte ofwel Rocky en Renée.
- Ik lees nu ook weer iets over Rocky en Renée die beiden in hun molboekje kijken aan het eind van de ontknopingsfilmpjes. En ja, ook dat is inderdaad weer voer voor Charlotisten.
- Een live-finale organiseren waarvan iedereen zich afvraagt wat daar nog spannend aan moet zijn.
Laat iedereen zijn eigen conclusies maar trekken. Ik kan het mis hebben hoor, ik zit daar ook nooit zo mee. 'Jij bent de verliezend finalist', zegt Rik. Zitten Rocky en Renée hier in de spiegel met hun rug naar de Mol?