Ja het was voor mij ook een verrassing! Moet het Vlaams zijn.
Splinter schreef ik af om inderdaad deze reden. Verder gebeurde iets anders opvallends. Er bleek uit hoezeer Renee verdacht werd in de groep en hoezeer dat versluimerd werd door de edit.
Dat gebeurde precies zo als destijds bij Annemarie! Wij wisten niet dat men haar al in aflevering 1 op het spoor was. Of toch..... toen op die trappen. Toen werd Annemarie opeens als minste vertrouweling onderaan gezet. Vreemd, dat bleek niet uit de edit. Hmmmmm. De aloude les blijft: kijk vooral wat er in het spel gebeurt, ga niet blind af op de testbiechten.
Alle gekheid op een stokje, wat ik maar wilde zeggen: ga nou niemand strepen omdat hij penningmeester wil zijn
Oh je hebt je post veranderd. Even op het precieze punt dan.
In dit streepverhaal gaat voor mij met zwarte viltstift Splinter door. Niet alleen omdat hij zich almaar opwierp maar ook omdat hij zoveel vertrouwen genoot. (Erik etc. idemdito: strepen)
Je hebt gelijk dat het opvallend was dat iedereen het wel wilde worden. Tot en met Lakshmi aan toe. Ik kon iedereen wel strepen met potlood (deed dat ook). Maar we hebben in de vorige editie gezien dat er grote voordelen aan kunnen zitten. Dat was eenmalig. Maar dat hebben de kandidaten wel vers in het geheugen. Aldoende dus niet zo vreemd dat als je kandidaat wilt spelen je de penningmeester wilt zijn, ook al zitten er dit jaar geen voordelen aan vast.
Ik wil wel iedereen die dit jaar Splinter verdacht heeft nogmaals op het hart drukken iemand METEEN te strepen als bovenstaande condities zich gezamenlijk voordoen...... laten we dit een "Splintertje" noemen met zijn allen voortaan