Huh? Van Joshua was het toch vrij duidelijk dat hij tunnelde op Renee, maar dat hij zichzelf lelijk in de voet heeft geschoten met zijn manier van spelen? En volgens mij had ook Splinter Renee echt wel door, maar kan het zo dicht op de finale echt van 1 vraag afhangen. De andere drie mannen wisten inderdaad niet waar het te zoeken volgens mij.
Ik vond het slordig dat niet even duidelijk werd gemaakt in de finale op wie Joshua zat, Rik was er niet helemaal bij met zijn hoofd had ik het idee. Zaten hij en Splinter 100% op Renée?
En hoe kwam het dat Splinter afviel? Wat had hij gedaan in de test? Werd niet duidelijk.
Ook had Rik aan Remco moeten vragen hoe het kwam dat hij in de lasertest Renée duidelijk zag mollen maar blijkbaar toch niet noemde in de test want hij viel als eerste af.
Ik heb het idee dat vooral mensen die laag zijn geëindigd in de pool Renée een slechte mol vonden.
Het enige kritiekpunt dat ik heb, is dat ze er te veel een komische rol van maakte, met overacting nu en dan zoals in de kano. Uit het eindinterview blijkt ook dat ze denkt dat het een kinderprogramma is. Ik weet niet wat de gemiddelde leeftijd hier is, maar er zitten ook veel oudere fans bij - zoals ikzelf.
Edit: dat komische komt misschien omdat ze als kind clown wilde worden en de joker was het thema.
Dat de joker helemaal niet besproken is in de finale, is onbegrijpelijk. Wilde Rik soms snel naar huis?