Ik ben ook weer terug, foxhunter. Heeft iemand nog een goede samenvatting van Rocky's molacties uit afl. 6? Die van opdracht 6.1 in het bijzonder. Ik ben bezig het overzicht aan te passen. Andere aanvullingen of verbeteringen zijn ook welkom. Ik heb nu dit:
Molboekje
Rocky was erg benieuwd of ze was opgewassen tegen het spel.
Noemt kwaliteiten die je bij een mol verwacht. Kan presteren in benarde situaties, is stressbestendig, doelgericht, blijft dichtbij zichzelf, kan emoties van het spel scheiden. Eigenschappen die ze de laatste jaren sterk heeft ontwikkeld.
Maakt makkelijk contact met anderen, maar is daarnaast op zichzelf en kan haar rust pakken door zich af en toe af te zonderen.
Belangrijk: is hardstikke fanatiek en wil altijd winnen, maar kan dat ook makkelijk van zich afzetten.
Mol profiel
Fanatieke, sportieve kandidaat die onbekend is het met het spel. Noemt zichzelf een open boek. De regie laat geen moment onbenut om Rocky's kandidaatsheid te benadrukken.
1.1 "Nee, gaan we niet doen". Uitspraak die past bij een mol. Gaat als onwennige kandidaat daarna mee met Marije & Renée en koopt joker. Zo van: doe mij dan ook maar.
1.2 Volgens Remco kon alleen Rocky hem hebben afgeknald vanuit die hoek. We zagen eerder dat het een gericht schot was. Had hij "gelijk"? (afleveringstitel). Remco lijkt haar ondanks dat niet echt te verdenken en mag als 1e naar huis.
1.3 1e van vele mislukte molacties. Rocky & Renée als voorlaatsten wel op de meest verdachte positie. Is in beeld super kandidaats. Vindt Renée verdacht in 1e testbiecht
2.1 Het gaat mis in Rocky's groepje, maar ze hoefde hier door Joshua's bizarre actie met de porto's niks te doen.
2.2 BL ballerina's. Helemaal stuk kapot geëditte opdracht ..je verwacht het niet. Haalt als enige geld binnen. Rocky & Lakshmi als enige 2 niet afgeknald. Heeft prima buiten beeld kunnen mollen.
2.3 zit samen met Joshua op de 2 beste molposities. Stuurt i.i.g. niet alle foto's goed door.
Afleveringstitel "Voorbeeld". Rocky: Ik kan natuurlijk hard rennen; dat deed ik achter een voet
bal aan; nu langs een
ballerina. (foxhunter)
3.1 Vult 1e vraag niet naar waarheid in om de anderen mogelijk te beïnvloeden. Hoefde hier dankzij Splinter weinig te doen. Geen 500 euro in de pot
3.2 & 3.3 kiest voor de jokers. Spekt pot met 2000 euro (Renée gaat erin mee), maar Rocky kon denk ik weinig anders door haar kandidaten profiel. Maar snap dat iedereen haar hierom streept.
Als ze deze 2000 moest pakken, dan klopt het wel dat Rocky & Renée hier als laatsten aan de beurt zijn. Extra benadrukken dat Rocky het niet kan zijn.
4.1 Rocky is via "geen goede algemene kennis" makkelijk op molpositie terecht gekomen (foxhunter).
4.2 Splinter bepaalt. Rocky neemt als enige meerdere (3) foto's op dezelfde plek (via klaske). maakt 1 of 2 foto's die op haar molschap kunnen wijzen.
4.3 Wetsuits. Noemt verkeerde volgorde kokers.
Maakt Renée bij ons verdacht bij 4.3. Dat & bondgesprekje met Lakshmi --> suggestie montage dat ze als sluwe kandidaat Lakshmi eruit heeft gewerkt door haar niet op haar mol (Renée) in te laten zetten
Rik zegt dat kandidaten allemaal hun steentje bijdragen o.i.d. Legt opvallend genoeg de nadruk op steentje. steen/rock
in het extra beeldmateriaal lijkt Rocky helemaal stuk te gaan als Lakshmi er niet meer is
Lakshmi op FB "ik was toen ook Harley Quinn" ...de vrouw van The Joker. Rocky noemde Lakshmi haar vrouw (via ERdouble D)
5.1 maakt uitgebreide tekeningen, kost veel tijd en dus niet reproduceerbaar voor Charlotte. Veel handiger zou zijn een soort raadsels te tekenen zoals Charlotte en Splinter doen. (foxhunter)
5.2 Is als voorlaatste aan de beurt (stand zon) en kiest als 3e kandidaat 5000 euro zodat het kiesmoment waar Rik het over had wordt omzeild. Meteen bij de groep met de voorkennis in 5.3 waar het meest te mollen (vertragen) is.
5.3 Rocky telt tot 3 (afleveringstitel) Marije "wagon 1 ..."
Rocky "wagon 2 ...", "wagon 3" (via molE13)
laat deelopdracht slagen als productie assistent omdat Charlotte het echt niet ziet. Rocky lijkt haar moment af te wachten. Heel verdacht shot.
6.1
6.2
6.3
verdenkingen afl. 6. Hoofdverdachte van Splinter. Rocky tunnelt op Renée
finale opzetje Rocky Splinter Renée?