Hmm interessant. Naast splinter had ik alleen rocky nog een beetje als verdachte (mede dankzij foxhunter) maar begon door de laatste afl te twijfelen aan rocky, kwam heel kandidaats over. Dit sterkt me weer wat richting rocky ;-)
Mij ook ...een beetje. Ik mag van mezelf nog fout zitten. Als Rocky in de finale door niemand wordt genoemd ga ik sowieso nog switchen, maar ik vind de 'de mol staat nooit voor joker'-hint eigenlijk veel te mooi.
Daarnaast deed ze er bij 8.3 nou niet echt alles aan om in de finale te komen ...en vertrouwde ze Charlotte ineens ...die ze eerder nog heel treffend (Josh: "Jij ziet het dus ook(!)"
) typeerde als terror bunny
Tuurlijk ga je op zo'n moment zo iemand vertrouwen.
Ging ze bij 8.2 tussen 2 oud-mollen in zitten en maakte Renée nog even verdacht bij Splinter & Char met die opmerking over Renée en theaters. En miste ze steeds dat Paula Udondek een vrouw was.
Ja... in het zweefvliegtuigje leek ze onverdacht. Maar wat zei ze achteraf in een biecht? Dat er overal gemold had kunnen zijn, maar dat ze toch het idee
had dat iedereen ontzettend z'n best had gedaan. Was misschien ook wel zo. Als mol weet je dat, anders niet. Het leek me trouwens een bijna onhaalbare opdracht als je geen voorkennis had. Ben geen fan van dat soort opdrachten, maar kun je als mol wel rustig aan doen ...verdenkingen wegspelen. De opdracht mislukt toch wel
^ 22:00