De hints bij Rocky zijn in orde. Nu nog de molacties of de verklaringen waarom ze nagenoeg zoveel perfect doet als kandidaat.
- Rocky verdient 2000 euro samen met Renée bij het abseilen...
1) Ze moest hier in haar eentje zorgen dat de vrijstellingen nog niet vergeven werden want dan was de volgende aflevering bij voorbaat zinloos, waar was de veiling en treinopdracht dan over gegaan?
2) Ze komt met deze actie super betrouwbaar over naar Renee in de eerste plaats en de andere kandidaten
- 400 euro bij de ballerina's
>verdacht dat het haar klaarblijkelijk als enige wèl lukt de juiste muziekdoosjes te openen zonder te worden afgeschoten. Niemand controleert haar dus er kan van alles zijn gebeurd hier. 400 is in aanloop naar de -5000 een klein bedrag
- Geeft in het vliegtuigje alles perfect door
klopt volgens wat we te zien krijgen, maar Splinter heeft toch 4 codes doorgegeven? dan hoeft ze ook niets fout te doen...
- Gaat als een speer door de trein
>de aanwijzing om de oplossing van de klokken te lezen als 3 grote cijfers kwam mij in ieder geval heel raar over, ze was totaal met iets anders bezig, draait zich even om, en zegt, 'misschien moet je ze groot lezen' (vrij vertaald), mijns inziens kandidaat Charlotte en Marije op gang brengen...
- Goede foto's
Die giraffe en terrorbunny waren iets tussen haar en Charlotte, iets waar Marije niets van af wist. Haar vinger die een naald vasthoudt tegen een getekende vinger is misschien een subtiele poging zelf in beeld te komen, plus dat ze gras fotografeert
- Doet elk opdracht het eigenlijk gewoon goed
van heel veel opdrachten hebben we heel weinig gezien, het zou mij niets verbazen als we volgende week allemaal beelden zien van deze opdrachten waar Rocky aan het mollen is (bijv. laseren remco afschieten)
- Doet ook vaak weinig haar best echt invloed uit te oefenen
>fantastische strategie, de groepsdynamiek het werk laten doen, en geniepig ingrijpen op onverwachte plekken.
Ik zit niet in een Rockytunnel, maar de de Charlottetunnel verdient wat meer tegengeluid