Lijkt mij niet slim om je medekandidaten op het spoor van jouw Mol te zetten. Of je moet er hier vanuit gaan dat een slimme kandidaat juist niet eerlijk vertelt wat er in welke koker zit.
Het past wel weer in het goudeerlijke beeld dat Rocky weet neer te zetten, denk ik.
Tja, alles schreeuwt Renée, maar dit zou zomaar de juiste tunnel kunnen zijn. Het zou mooi zijn dat ze als goudeerlijke kandidaat weet te winnen, maar ik geloof dat bij Rocky toch niet helemaal.
Wat ik mij ook afvraag: Is het ook niet zo dat de mol vaak in afl. 9 nog een beetje verwarring zaait en zich kandidaatser opstelt (om mensen nog in twijfel te brengen)? Volgens mij werd vorig jaar hier nog iets over gezegd, nav een interview.
In dat opzicht ook bijzonder dat Renée zeer opzichtig lijkt te mollen en dat Rocky subtieler lijkt (meer kandidaats, vind ik).
En, o de aardige Rocky, telkens heen en weer fietst om geld binnen te harken (en Charlotte lekker laat rennen, dat zelf niet doet, hm). Doet zo haar best... En ach, wat onhandig met die envelop. Maak je echt als kandidaat zo'n fout van 250 euro?
Het zou mij niet verbazen dat Renée alsnog de mol is hoor. Maar eigenlijk houd ik meer rekening met een ander scenario. Ik krijg vooral de indruk dat de montage (en inderdaad: ook Rocky zelf
) ons de Renée-tunnel wil induwen. Het gaat interessant worden vanavond.