Heel lastig. Zou bijna willen zeggen vooraf moeilijker dan in andere jaren, maar weet niet of dat wel klopt. Zie eigenlijk in niemand nog een potentiële Mol. Behalve dan misschien Renée, maar die ligt misschien iets te voor de hand en twijfel wat vanwege de toch schijnbaar heftige/fysieke opdrachten. Maar ze is er denk ik wel stoer genoeg voor om overal in mee te gaan.
Ik vind Veldhuis en Kemper echt heel vervelend, dus ik hoop op dit moment niet dat Remco de Mol is en ik hem heel het seizoen mee moet maken
Maar mensen kunnen je verrassen, dus ik probeer die open blik te houden. Tegelijk vind ik hem wel één van de betere mogelijkheden. Bij Susan heeft het toen vanaf afl. 1 gewerkt voor mij: die vind ik vervelend, dus die zal het wel zijn.
Splinter als heel jonge Mol zie ik nog niet zo snel. Het is wel een heel slimme jongen, dus toch in de gaten houden. Mensen als Joshua en Rocky staan vooralsnog flink achter bij mij als potentiële mollen.
Oprecht heb ik eigenlijk geen idee, met mes op de keel noem ik voor nu maar Renée, Remco, Florentijn en Charlotte als bovenaan het lijstje.