Ik wissel van Splinter naar Charlotte, maar misschien dat ik voor zaterdag nog wel een keer wissel.
Splinter is mijn wensmol, maar Eriks verdenking richting hem zit me toch dwars. Rocky heeft te veel geld ingebracht, Joshua en Marije zijn door zo'n beetje alle afvallers verdacht en Joshua is bovendien (samen met Rocky) de originele drijvende kracht achter de beslissing van de groep voor de pot te gaan. Dus blijven we over met Charlotte en Renee als opties. Beiden hebben niet veel zichtbaar gesaboteerd en zijn schijnbaar, als ze de mol zijn, erg klem gezet door de groep. Ik vind ze allebei even onverdacht. Renee zakt net onder Charlotte, omdat (1) Remco deels op Renee leek te zitten, (2) Charlottes grootste verdienmoment (escape room) vlak voor een opdracht waar veel geld weggespeeld kon worden in ruil voor vrijstellingen, (3) Charlotte best Erik kan hebben afgeschoten, (4) Charlotte het saboteren nog even leek te proberen met de foto's raden en (5) Charlottes verdenking naar Splinter mij ietwat vreemd overkomt, alsof het later in gemonteerd is om de mol een medefinalist te laten verdenken.
Maar misschien denk ik er morgen wel weer anders over.