Als je Lo of Run vraagt waar de molacties zijn, krijg je als antwoord dat het overduidelijk is en ze geen zin hebben het nog een keer uit te leggen (maar er is niets anders). Renee kan het best zijn (meer omdat er zijn grote problemen met de tunnels van Charlotte en Splinter), maar als het zo moet, dan heb ik het liever fout. Ik ga niet gokken op een mol waarbij ik impliciet er vanuit ga dat het een seizoen een ramp is geworden.
Huh, maar dat heb ik net uitgebreid uitgeschreven? Zoveel tijd aan besteed omdat daar steeds naar gevraagd werd. Heb je mijn post gemist?
En ja, ik schaar OOK bijv. een opdracht als die rondleiding onder molactie. Ze maakte zich op voor de afmaker, al het geld uit de pot. En toen kwam Florentijngate. Je kunt dit niet een 'mislukte molactie' noemen, alleen maar pure pech. De 2000 bij het abseilen was Rockygate. Pure pech, geslaagde molacties. Hoeveel seizoenen hebben we wel niet gezien dat er 9 hulpmollen rondliepen? Dat is dit jaar helaas voor Renee niet het geval dus ja ze heeft het moeilijk. Een ramp voor de regie? Ja. Maar wij kijkers zien nog altijd een leuke show
Je wilt naar Charlotte gaan ondermeer omdat ze 5000 euro kiest? Er is werkelijk niets onmolser dan dat. Welke mol gaat nu op 5000 zitten als dat al gekozen is? Dan ga je toch veilig laag zitten, maar ook nog weer niet zo laag dat het opvalt? 1000 is perfectie. Dan zit er ook nog eindelijk een gelukje bij: Renee hoort dat de mannen onderaan bieden dus schaart zich bij hen zodat ze er 1 uit kan werken want ze volgden haar als een havik. Waar zit hier Charlottes molactie
Dus dan neem je de safe route voor Splinter. We weten dat hij de finale toch wel haalt dus voor de app behoud je je punten maar je voelt zelf ook wel dat hij de mol niet is. Ik zie ook helemaal niets mols aan hem, net als de kandidaten, want de eerste molactie moet blijkbaar nog komen
Molekule zegt het perfect: bij Renée als mol klopt alles gewoon en ze doet het nog niet ZO verkeerd dat ze al vanaf dag 1 bij iedereen bekend is als mol. Ze doet het beter dan Anne Marie. Was dat seizoen een ramp? Ik heb er toch met plezier naar gekeken