En kijk eens naar alle eerste afvallers. Altijd de oudste die als eerste of een van de eersten minimaal vertrekt. Daar heeft de regie ons dit jaar eens flink zand mee in de ogen willen strooien denk ik.
Ja ...en dat is dan helemaal mislukt. Iedereen en hun moeder had Renée als schot voor de boeg
Geacteerd voorstelfilmpje ✔️ ...zoals Merel alvast je moltactiek prijsgeven in dat filmpje ✔️...een (slecht) verstopte molbiecht bij de bekendmaking ✔️ ...als enige antwoorden dat ze niet wist of ze een goede mol zou zijn ✔️
...maar vooral de eerste 2, denk ik. Ze was in de pool verreweg het meest verdacht toen.
Ga nu ook maar weer voor Renée. Ik denk dat de anderen meer acties zouden hebben... vind Renée wel veel leuker dan Jeroen (die ik ook heel slecht vond) ...maar kan er wel mee leven omdat ze gewoon een leuk wijf is.
Hoop tegen beter weten in dat we dan een keertje een eerlijke ontknoping krijgen ... geen door de productie achteraf verzonnen, of zwaar overdreven molacties en zo... maar meer aandacht voor de rest vd groep ...en hoe lastig het Renée werd gemaakt. Is er ook meer te lachen als je het niet zo serieus maakt.