Maar marije zat toch vol op char? Ze doen overkomen alsof ze misschien iets anders heeft gedaan maar ik betwijfel het..
Ik krijg de indruk dat ze juist proberen te suggereren dat ze niet is geswitcht. Marije zegt het volgende:
"Op dit moment is Charlotte mijn Mol. Mijn hoofd zegt dat zij het is, gewoon gebaseerd op de feiten, maar ik ga dit meer met mijn hart doen. [testvraag met klik in beeld] Dus ik ga op dat gevoel zitten dat zij de Mol is."
Je verwacht een tegenstelling, maar die lijkt er juist uitgeknipt. Ze lijkt inderdaad geswitcht is en voor een andere vrouw is gegaan. Haar dagboek zegt hetzelfde.
Mocht Charlotte de mol zijn, zou het toch zonde zijn dat een goede kandidaat al Marije door zo'n rare executie als in aflevering 6 op een verkeerd spoor zou zijn gezet ("Renee, je hebt me gered!"). Bedrog van de kijker vind ik geen probleem, maar bedrog van de kandidaten ruïneert het spel wat mij betreft. Dit is natuurlijk allemaal speculatie, maar het zou niet de eerste keer zijn. Laten we hopen dat ik er helemaal naast zit.