Die € 700 van Renée is voornamelijk aan Florentijn te danken; hij koos immers voor geld.
Een opdracht in twee teams die dan ineens samen is? Oké, Lakshimi deed het ook goed en Spliter/Marije/Erik dragen ook bij aan de 700 euro. Ik zou het flauw vinden van mol Renée, want ze kon een joker kopen wat kandidaats is, maar hier kan ik nog mee leven.
Die € 2000 vind ik lastiger (hier kan zowel mol Renée Rocky verkeerd ingeschat hebben, maar ook mol Rocky kan de andere 3 abseilers verkeerd ingeschat hebben).
Oké, maar ze communiceert openlijk naar Rocky. Zorg dan ten minste dat ze het geld houdt, lieg desnoods.
De - € 2000 vind ik ook lastig toe te schrijven, want Splinter was hier heel erg vaag en ik durf nog steeds niet met zekerheid te zeggen of de groene strepen goed te zien waren van de zijkant/achterkant.
Waarschijnlijk gewoon een productiemedewerker die achter Splinter enthousiast stond te zwaaien. Makkelijke oplossing. Of geoefend met draaien zodat het exact goed uitkwam.
Het geld van kameraad durf ik dan weer wel volledig aan Charlotte toe te wijzen; hier heeft Renée voornamelijk niets gedaan.
Valt te bezien, hierover verschillen de meningen. Renée had ook foute antwoorden kunnen geven of Charlotte meer tegenwerken. De volledige 500 euro aan Charlotte is sowieso te streng.
Het geld van onder druk zetten is compleet aan Renée en Rocky toe te wijzen.
De overige bedragen zal ik nog eens terug moeten gaan kijken.
Fijn dat je dit toegeeft en ook de bus niet probeert goed te praten.
Marije gaf volgens mij aan aanvankelijk helemaal niet te willen bieden, maar kwam uiteindelijk uit op 5000 (als eerste). Dit wijst naar Rik als mol, dat verklaart dan ook waarom zijn foto uit het theater is verwijderd. Dat zou pas een twist zijn....
Rik is inderdaad de mol, net als Lakshmi die als mol is afgevallen en Rocky die er nog inzit. Moeilijk dit jaar met drie mollen.