Ik vind het heel sportief dat jij de moeite neemt om zoveel vragen te beantwoorden! Alle lof daarvoor! Verder is het ook nog wachten op Lo aan het eind van de week. Ik houd mijn hart vast, haha
OK maar nou begrijp ik het echt niet meer.
Ten eerste. Ik probeer echt niemand uit de Charlotte hypnose te halen hoor hahaha. Dat was me de laatste weken al onmogelijk. Ik heb ook niet elke dag tijd maar ik ben wel op elk mogelijk punt uitgebreid ingegaan en alles wat onmols zou zijn aan Renee gepareerd.
Dan hebben wij een zeer uitgebreide discussie gehad over die busrit. Zelfs zover dat jij zei: nou is het genoeg, ik ben erover uitgepraat. Dus hoe kunnen de Charlotte verdenkers beweren dat er in het Renee topic niet gepraat wordt? Ik heb zelfs aangaande de bus een nieuw topic op het forum aangemaakt, het Vragenvuur.
Er is hier namelijk iets heel interessants aan de hand. Renee neemt hier tweemaal een belangrijke halte. Molpositie ten top. Logisch, zij is de mol. Maar de Rocky en Charlotte verdenkers zeggen: ja maar onze mol kiest een onmolse halte, namelijk haltes van niks. Waar niks te doen valt. Ja dan denk ik, hoe kun je uit deze opdracht nu niet vinden dat Renee glansrijk alle molpunten wint?
Maar nogmaals, ik heb de vraag opgeworpen want ik denk zelf helemaal niet dat Charlotte's laatste halte een 'niks' halte was. Daar zou Charlotte nog goed mee weg komen. in plaats daarvan denk ik dat deze halte zoals elk ander was, wat ook gewoon wordt aangegeven in het spel, dat er wat te kiezen viel. Anders hadden de 3 dames wel net zo goed gezamenlijk uit kunnen stappen. Kortom, Charlotte brengt hier weer veel geld in de pot. Zoals ze steeds doet......