Ik geef heel eerlijk toe dat als Renee inderdaad de mol is, ze niet goed uit de verf is gekomen. Dat kan echter ook liggen aan de overactieve (en vaak mollende) Joshua, die haar snel doorhad net als Charlotte en Rocky. Dan wordt mollen gewoon een stuk moeilijker.
Het lijkt me leuk om bij de ontknoping te zien dat die open/kapotte kkoffers in de trein inderdaad een molactie zijn
Charlotte wordt in mijn ogen vaker verdacht in beeld gebracht dan de andere kandidaten en alleen daarom al hoop ik dat ze niet de mol is maar net als Joshua wel een heerlijke bijmol). Verder vind ik een aantal van haar verdachte acties eerder kandidaats (vlotopdracht, mijnopdracht) die bevestiging zoekt in haar mol.
Rocky zou de apartste uitkomst zijn en dan hebben we echt een mooie ontknoping in vooruitzicht. Al zie ik wel een aantal oprachten waar ze gemold zou kunnen hebben (codes achterhouden bij de mijn, verkeerde wisselingen bij de puzzel). Helaas dan een fout bij het abseilen, maar goedgemaakt door het bieden.
De verjaardagshint bij onder druk zetten blijft me volgen.
Bij de ontknoping zullen we dan zien hoe haar acties werkelijk waren.