Maar zou Renee dit openlijk met Rocky bespreken? Hoe weet Rocky dit allemaal over Joshua en Marije?
En het effect was uiteindelijk dat Charlotte Renee meer ging verdenken.
Voor mijn gevoel is dit ook een belangrijk stukje.
- Charlotte en Rocky doen in wat we zien net alsof Renée kandidaat is. Dus die schermen hun verdachte af, zou je zeggen. Heel kandidaats, allebei.
- Het gekke is dat Charlotte daarna biecht dat ze Rocky uit de Renée-tunnel heeft weten te praten. Dat staat daar haaks op. Maar goed, dat kan in een vervolggesprek zijn gebeurd.
- En ook dat wat Rocky zei haar verdenking op Renée heeft aangewakkerd. Dit klinkt mij als een excuus om Renée te gaan verdenken.
Als die laatste twee dingen allebei echt gebeurd zijn, is dat verdacht van Rocky. Als Charlotte dat hier uit haar duim zuigt, dan is dat verdacht van Charlotte. Renée is in dit verhaal niet verdacht.
Daarnaast is er nog een moment geweest waarop Renée en Rocky, ik meen volgens Renée, hebben wakker gelegen over het voordeeltje van Splinter bij de test (het jokertje van de penningmeester).
- Dat moet bijna wel waar zijn, want ze zitten er allebei bij als dit ter sprake komt.
- Het kan een afleidingsmanoeuvre zijn van de Mol. Maar moet dat zo uit en te na worden besproken? Het leidt ook geen enkele verdenking richting Splinter, want die wordt hier gezien als kandidaat met een voordeeltje.