Eerst en vooral, wat een topseizoen! Heb er in alle stilte met volle teugen van genoten, maar 4 mollen op een jaar tijd is me toch net iets te veel om actief mee te speuren.
Even mijn parcours bekeken in de app. Heb in de app in het begin alle vrouwen aangeduid als mijn verdachten. Toch een klein beetje fier dat ik zowel Renée als Rocky toen aan het eind van afl. 1 de meeste punten heb gegeven, allebei vijfentwintig. Een les voor de volgende mol, toch maar naar je eerste gevoel luisteren.
Ik weet nog, Rocky vond ik toen te onschuldig, en bij Renée beeldde ik me al stiekem in dat zij als een halve gare op die deur stond te bonken.
Zo zie je maar weer, Mol 21 ging niet in op het aanbod van de joker. En dat was mijn eerste theorie. Maarja Charlotte, Lakshmi, Joshua, Splinter moesten een stokje voor steken voor mijn klare visie. Echt waar, voor mij was dit het seizoen waar iedereen de mol had kunnen zijn. Maar gaandeweg komt de enige echte in het vizier. En dit forum liegt er niet om en ook ik zeg, het moet wel Renée zijn. Wat kijk ik uit naar haar moment de gloire!
Maar nogmaals wat een fantastische groep is dit! Van begin tot het einde supergraag naar gekeken!