Maar moesten we niet voorzichtig zijn met 'Dat zou een Mol nooit doen'?. Het verschil tussen de 500 van Charlotte in de escaperoom (met als plus die jokers in het spel) en de 150 euro van Splinter vs. 75 euro van Charlotte bij de lasergame, is niet geweldig groot. En de rare redenatie laat veel mensen kennelijk denken dat ze de Mol nooit kan zijn. Mooi meegenomen. Dan vind ik het minstens zo zwaar wegen dat Splinters watervrees tot nu toe alleen maar tegen hem werkt, en dat hij in afl. 4 een rare keuze maakt om te gaan fotograferen. En ook nog eens niets doet bij de opdracht met het vlot.
Als 'Dat zou een Mol nooit doen' 2x langs komt, moet je je achter je oren gaan krabben. Maar om bij 1x, en dan nog als zij mogelijk een geldige reden heeft, Charlotte weg te strepen is denk ik gevaarlijk.
EDIT: waarom Splinter maar moeilijk voor mij de Mol kan zijn, is dat ik me niet kan voorstellen dat hij bij de bordjesopdracht verder niet heeft gemold (afgezien van het ene foute bordje dat we gezien hebben), terwijl er nòg 2 foute bordjes om waren gegaan en 1 goede niet. Hoe kan hij het voor elkaar hebben gekregen op een manier die Erik 2x om de tuin heeft geleid, of door de spelleiding (Rik) door de vingers is gezien. De bordjes moesten worden omgeduwd door de vrachtwagens, had hij duidelijk gezegd, dus daar loop ik vast.