Marije en Rocky zijn hopelijk niet de mol. Renée is een twijfelgeval.
Rocky heeft bij het abseilen 2000 euro in de pot gebracht. Door het geld niet zelf vast te hebben, is het gegarandeerd dat er veel geld in de pot komt en dan maakt het niet uit wat de anderen doen. Ze heeft er later weer 5000 euro uitgehaald, maar als het mollen op zo'n manier moet, kun je het spel net zo goed zonder mol spelen. De 400 euro bij de ballerina's is dan weer geen te hoog bedrag om je onverdacht te maken.
Van Marije kan ik me niet voorstellen dat ze haar als mol kiezen. Ze is veel te opvallend en na Margriet verwacht ik niet dat ze weer iemand kiezen die meteen massaal verdacht wordt door haar persoonlijkheid. Ze had bij de foto's makkelijk mee kunnen gaan met Charlotte om extra foto's om te draaien - er was toch niemand anders bij - maar dat deed ze niet.
Renée bracht bij de rondleiding 700 euro in de pot. Dat is op het randje, want het is wel wat veel geld om onverdacht te worden, maar als verstrooide kandidaat zou ze zo'n vraag natuurlijk niet goed hebben, dus het kan een dekmantel zijn. Geen 500 euro uit de pot halen en in plaats daarvan anderen een voordeel geven was ook een wat vreemde actie.
Splinter en Charlotte hebben ook onmolse acties, maar wat mij betreft minder dan de andere drie. De mogelijke verdenking van Erik kan een tegenargument zijn voor Splinter als mogelijke mol, maar de montage kun je niet altijd vertrouwen en kandidaten vullen hun test niet altijd in zoals ze het eerder van plan waren.