Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Opdracht 2.1 heette om de tuin leiden, en Renee werd als mol hier door de kandidaten om de tuin geleid. Zij wist immers wel dat er een geheime opdracht was (niet welken), maar doordat iedereen hun duimen omhoog had gestoken dacht ze dat dit de opdracht was. De kandidaten waren haar te slim af.
Zou zomaar kunnen. Viel me op dat er afgelopen aflevering andere opdrachttitels werden genoemd bij de eerste opdracht. Ze hadden het over Rondleiding, Tatra, etc. Zijn de huidige opdrachtnamen er later bij bedacht, om eventueel acties rondom de Mol erin te kunnen verwerken?
Bij de testvraag in de app stond een afbeelding van een kaart met daarop een hond met groen/rode kleding. De jokerkaart had ook al groen/rode accenten in de kleding. Toch een verwijzing naar de Portugese vlag?
kaart komt overigens van een kaartspel "schwarzer peter piatnik". In het Tsjechisch heet het "Černý Petr" ze hebben diverse edities met mol plaatjes Ik denk niet dat er wat uit te halen is waarschijnlijk kwa hints, maar toch even ter info.
Nog een hint naar Renee dan maar . Aflevering 3 heet vanaf hangen, want alles draait deze aflevering om het vertrouwen van de kandidaten. In de grot heeft ook elke kandidaat het over vertrouwen. Echter horen van één iemand niet een stukje: Renee. Zij is de mol, dus haar kun je zeker al niet vertrouwen.
Het woord piatnik kwam ook in beeld. (Weet zo uit mijn hoofd niet meer wanneer.)
Beste Run;Ik heb het interview meerdere keren gelezen. Jouw conclusie "Black Jack, 21" triggert mij nogal. Zou je een tipje van je "secret veil" willen oplichten, alsjeblieft?
Schiet me ineens te binnen: de titel aflevering 3 "vanaf hangen". Charlotte vertelt uitgebreid over de hoe mooi de grot was met allemaal "stalactieten" , dat zijn de hangende kalkformaties, ze hangen van boven af, zeg maar.
Blackjack is een kansspel. Renee noemt al ‘ kansspel’ als het kaartspel nog moet komen. Blackjack is 21.Soms wordt een een zwarte tulp geassocieerd met blackjack, zei iemand anders. Renee heeft in de serie Zwarte Tulp gespeeld.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
467 gasten en 0 vaste bezoekers