Mogelijke hint naar Rocky die ik ergens anders zag. Rik: "...iedereen draagt z'n steentje bij aan de opdrachten"
legt de nadruk op "steentje"
^ 34:10
Verdacht. Ik ga m'n pooltje maar op Rocky invullen omdat ik er helemaal niks meer van snap, alleen op vrouwen heb ingevuld ...en Rox toch doorkwam met 2 verdachte foto's bij 4.2. Plus dat bondgesprekje met Lakshmi die daarna meteen mocht gaan pakken. Zo'n momentje dat je in de finale verwacht.
Daarnaast maakte Rocky Renée onnodig verdacht bij "in vuur en vlam". Dat we even weten allemaal dat Renée toch echt de mol is
Het nummer dat we dit seizoen bij Renée hoorden, hoorden we toen bij de mol. De muziek die we toen bij twee toekomstige afvallers hoorden, horen we nu bij Joshua. Ook de muziek van de afvaller in de betreffende aflevering (toen Horace, nu Erik) komt overeen. De muziek die we toen bij de winnaar hoorden, horen we nu bij Rocky.
In elk geval interessant dat het na aflevering 4 nog steeds mogelijk is dat dit scenario zich zo ontvouwt.
[Aluhoedje op] Dit zou met de hint hierboven erbij een dwaalspoor kunnen zijn naar Renée, met Rocky als de (echte) Mol
Ze weten dat je dit uitzoekt ...en dat bekende widm-YouTubers en Max van De Telegraaf hier meelezen. Ik geloof niet dat ze het 1-op-1 zouden copy-pasten.
(Ja, ik weet dat Rox eigenlijk niet meer kan omdat ze karrevrachten aan molknaken binnenharkt.)