Ik heb geen idee of ik topics mag openen, maar ik heb in elk geval bijgehouden wie er genoemd werden bij de test.
Mijn favoriete topic
.
Na elke aflevering wordt het een stukje duidelijker wie we op grond van de verdenkingen wel of niet mogen uitsluiten als serieuze mol-kandidaat.
Ik geef +1 punt voor elke verdenking gegeven door een kandidaat die nog in het spel is.
De verdenking van een afvaller geeft meer informatie wie de mol niet is, dan de verdenking van een blijver wie de mol wel is. Daarom geef ik het dubbele aantal negatief aan een verdenking van een afvaller, -2 punten.
Na elke aflevering neem ik de laatste uitgesproken verdenking. De eerdere verdenkingen vervallen, als iemand is gewisseld van verdachte.
Bijgaand de verdenkingsscores na aflevering 1.
Nog niet veelzeggend. Opvallend vind ik de hoge score van Joshua. Persoonlijk heb ik al een streep door zijn naam gehaald, vanwege zijn performance bij de lasergame.
Tweede opvallende verdenking is die van Lakshmi op Erik, die ook werd verdacht door de afvaller Remco. Zit zij er helemaal naast of stemt de mol op dezelfde persoon als de afvaller, om Erik nog even in het spel te houden als verdachte?
Benieuwd naar de verdenkingen in de volgende afleveringen.