Ik vermoed zelf dat dit plaatsvond in een van de fabrieken, aan de linkerkant van het testcircuit uit opdracht 3. Weet alleen niet welke precies, haha. Het museum ziet er van binnen anders uit volgens mij.
Ik denk het toch wel, hoor, dat het het museum is. Ik heb nog geen specifieke foto gevonden die geheel overeenkomt met een van de ruimtes in de aflevering, maar dat het een gebouw is met hanglampen en blauwe metalen draagbalken komt wel overeen. Het zou ook een werkplaats of magazijn van het museum kunnen zijn in plaats van een publieke expositieruimte (nu een executieruimte, ha
).
Andersom geredeneerd, wat moet je in een fabriek met een rijtje glimmend opgepoetste oldtimers? (En nee, daar bedoel ik niet Erik en Renée mee
) Daar is een bepaalde ruimte voor, dat heet een museum.
Ben zelf alleen nog op zoek naar de locatie van het gesprekje van Joshua en Splinter. Zodra ik dat heb, zal ik het laten weten!
Ook bij het terugkijken zie ik geen straatnamen, bedrijfsnamen of markante gebouwen, dus dat gaat nog lastig worden, vrees ik. Ergens in de plaats waar ze in een hotel zaten zou het meest logisch zijn, maar we weten ook niet precies waar ze allemaal gezeten hebben, voor zover ik weet.