Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Moment van geld verdiend Lijkt of Charlotte even moet bedenken dat ze blij moet reageren
Heb gifjes gemaakt van "waarschijnlijk" het schaduw van de Mol in aflevering 1. Voor de zekerheid even in spoiler tags. Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ik vind Splinter's reactie wel heel opvallend zeg. Alsof hij zich er totaal buiten probeert te houden. Je zou toch denken dat een kandidaat wel enigszins geschokt zou reageren. Nu kan het zijn dat hij zich gewoon bloednerveus zit te maken over de executie en dat het daarom min of meer langs hem heengaat. Maar toch. Weer direct naar beneden kijken en niet echt naar degenen die de oorzaak zijn van de gehalveerde pot zoals Joshua en Renée doen. Bang om iets te verraden in zijn gezicht?
Ik vond zijn reactie in de biecht dan wel weer erg heftig. Wat vonden jullie daarvan?
Het lukt me helaas niet om een gifje te maken van het volgende moment: Nadat Joshua afscheid neemt van Splinter en vervolgens van Renee, gebaart hij duidelijk naar Splinter en Renee. Wat mij betreft een erg interessant gebaar!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
528 gasten en 1 vaste bezoeker