Er is ook dit beeld:
Ik weet dat de 00:00 timer vaak niet helemaal klopt, maar je mag toch aannemen dat dit beeld van tegen het einde van de opdracht is.
Je ziet hier 7 vragen. Het aantal antwoorden opgeschreven per vraag is respectievelijk:
3 (mogelijke set)
3 (Splinter schrijft op nadat Charlotte net heeft gezegd 'Hello Sunshine, Hakuna Matata', Splinter antwoordt 'toppie'. Hoogstwaarschijnlijk een set)
1? (mogelijk 2)
0 (gemiste vraag?)
1 (2 woorden, dus mogelijk 2)
1 (lange zin, dus kan meerdere antwoorden zijn) en
2
Als ik aanneem dat alleen de eerste twee een set zijn (logisch, want er zijn voor zover ik weet geen sets van 2) en de antwoorden verder wel goed zijn, dan heeft Splinter met deze vragen slechts 125 euro verdiend. Als de eerste geen set is, is het slechts 90 euro. Splinter heeft nog 8 vragen op zijn eerste sheets staan, maar dit is niet best.
Afgezien van 'Hello Sunshine, Hakuna Matata', herken ik in geen van Splinters schrijfsels de andere antwoorden die in beeld zijn (gummilamp, gipsbal; groen, geel; politieagent; sjaal, strop; -aardig, -lachs, -gemutst; koe, konijn). Met antwoorden op die 5 vragen is minimaal 60 euro, maximaal 145 euro verdiend (mits dit echte vragen zijn en Splinter de antwoorden goed heeft opgeschreven). Dat zou Splinters score op 185-270 euro brengen. Er zouden dan nog 3 andere vragen buiten beeld overblijven (maximale score 150 euro, dus theoretisch maximale score is 420 euro). De theoretisch maximale score zou trouwens betekenen dat zijn tweede sheet een negatieve outlier zijn en zijn eerste sheet een positieve outlier. De meest waarschijnlijke verklaring is echter dat zijn eerste sheet ook vrij zwak was. Al met al is duidelijk Splinters score in het beste geval ondergemiddeld, in het meest waarschijnlijke geval erg matig is en in het slechtste geval dramatisch laag.
Een mogelijke tegenwerping is dat Splinter geconcentreerd heeft op zijn eerste sheet, maar dat klopt toch ook niet, want hij heeft wel antwoorden opgeschreven bij 6/7 vragen (wat betekent dat hij (a) de vragen wel gesteld heeft of (b) als mol wat willekeurige foute antwoorden heeft opgeschreven om te verhullen dat hij de vragen niet gesteld heeft).
Het bewijs stapelt zich op.