Dat Splinter tegen Charlotte zegt dat hij haar code heeft gezien, maar niet intoetst, vind ik een vreemd geval. Het zou gaan om vertrouwen. Maar als Charlotte nog niet aan haar laatste leven toe was, bleef ze in het spel en kon geld pakken. Dus de Mol moet wel zeker weten dat dit haar laatste leven is.
Ik kan niet zien hoe Splinter aan die info over het aantal levens van Charlotte moet zijn gekomen. Hij kan misschien een oortje hebben, of heel scherp opgelet bij de schakelborden, maar ja, wat als je hebt mis geteld. M.i. neem Splinter hier een raar risico, als hij de Mol is.
Ik vraag me trouwens ook nog af of Splinter haar werkelijk direct daarna heeft uitgeschakeld ('om de hoek' werd eerder hier gezegd), of dat er nog een poosje tussen heeft gezeten.
In de biecht erna zegt Splinter dat de enigen die nog over zijn (behalve hij zelf) Rocky en Renée zijn. Opnieuw de vraag: hoe weet Splinter dat? Een oortje? Heel scherp opgelet bij de schakelborden? Of hij heeft Charlotte af zien druipen? Of is het kennis achteraf? Verdacht neergezet, zo komt het op mij over, want Rocky zegt even later dat ze dacht dat Charlotte ook nog in het spel was.