Ik meen dat molecula een aantal van deze beelden (allemaal?) niet in zijn routekaartje heeft meegenomen, omdat het mogelijk om sfeerbeelden/vulling gaat, achteraf opgenomen... Waarbij de regie de kandidaten niet perse hun routes tijdens de opdracht heeft laten lopen.
Inderdaad, sommige van de drone en lange afstandshots passen totaal niet in de tijdlijn. Ik ben er vrij zeker van dat dat vulling is. Bovendien zijn er geen volgcamera's te zien op die beelden, terwijl elke kandidaat een eigen cameraman had die ze van dichtbij volgde.
Bijvoorbeeld op dat shot van Marije die langs de witte auto loopt, daar zou je station 3 op moeten zien staan. Ook op het droneshot van Charlotte op dezelfde plek is dat station al weg. Aangezien dat station niet te zien is, zijn deze shots pas later opgenomen.
Kan het zijn dat de route van Marije anders was?
Dat denk ik bij nader inzien ook, maar slechts met een klein verschil. We zien haar op 3:30 (met volgcamera!) vanuit de richting van dat steegje (langs dat gebouwtje met die bomen erin) naar station 4 rennen. Het zou verklaren waarom we haar van station 4 richting station 5 zien rennen. Ze kan dat station nog niet gezien hebben als ze die steeg genomen heeft, maar neemt die wel nog even snel mee voordat ze naar station 2 gaat.
EDIT: dat drone shot dat ze uit dat steegje komt rennen en dat vlak daarvoor zit, zou dan wel kloppen, maar is sowieso later opgenomen, want je ziet de cameraman weer niet...
Het maakt voor het hele verhaal niets uit, maar het is wel leuk om te zien hoeveel details je kan vinden als je maar goed blijft zoeken.