Ik kom bij Splinter ook maar op 4 uit, het zou kunnen dat hij de laptop heeft meegeteld als station.
Dat zat ik ook te denken. Of hij heeft ook nog station 6 aangedaan en daar Rocky uitgeschakeld.
Ik begin nu toch te twijfelen op Renee richting 5 gaat. Ze lijkt station 4 vanuit het oosten te benaderen i.p.v. uit net noorden, daardoor staat ze aan de zuidkant station 4 bij het bedienen van de hendels en kijkt ze richting het noorden. Bij het weglopen lijkt ze net langs station 5 te kijken, er staat mogelijk ook een boom tussen. Vervolgens loopt in wnw richting weg naar station 6.
Ik denk ook niet dat ze op station 5 is geweest, daar zijn in ieder geval geen beelden van. Je ziet inderdaad op 6:20 vanaf station 4 station 5 achter een berk staan.
Ik heb ook een foto gevonden van de plek waar Renee lijkt te starten. Dit is vlak bij de ingang van het museum.
Goed gevonden!
Ik heb de mogelijk routes aangepast, zie hieronder:
- Renee's begin positie klopt nu. Haar route tussen station 4 en 5 heb ik gestippeld. Het is heel goed mogelijk dat ze loopt zoals jij beschrijft, dus door de steeg langs station 3. Marije ziet haar bij station 2 (op 4:33 zie je ze zelfs even in een flits allebei in beeld), dus Renee kan Marije vervolgens ook gezien hebben en daarom de steeg zijn ingedoken.
- Marije loopt nu door het andere steegje en doet ook station 5 aan. Dit is weliswaar een hypothese maar wel ondersteund met argumenten: ze rent in die richting na station 4 en als Rocky daar is, is Charlotte daar al uitgeschakeld
- Splinter's route tussen de ontmoeting met Charlotte en zijn bezoek aan station 4 blijft vaag, daarom maar gestippeld. Hij zou Rocky tegen gekomen kunnen zijn, maar zou ook anders gelopen kunnen zijn.
- Rocky's route is niet aangepast, die komt van allen het meest duidelijk in beeld.
- Charlotte blijft een mysterie. Wat deed ze in dat gebouw? Heeft ze misschien toch nog bij 6 Rocky uitgeschakeld. Het heeft er in ieder geval alle schijn van dat ze veel eerder is uitgeschakeld dan de montage ons wil doen geloven.
EDIT Charlotte heb ik bovendien op de startplek gegeven die Ronaldanius ook al aangaf. Dat shot vanachter dat paaltje/muurtje ten westen daarvaar zou ook heel goed opvulling kunnen zijn. Want waarom zou ze na het startschot richting de bossen zijn gerend?