Mijn uitleg zou natuurlijk zijn dat zowel Splinter als Renée de Mol niet zijn
Ik zie het ook graag als dat kandidaat Splinter zijn Mol Renée komt controleren en gaat discussiëren over een kledingstuk
Of Mol Splinter wil zich even extra kandidaats opstellen bij Renée door haar werk te controleren, maar denk dat we het snel eens zullen zijn dat hij dit als Mol niet nodig heeft.
Mol Renée kan slechts één kledingstuk hebben verwisseld van de eerste twee. Ze zou erg snel en effectief geweest zijn met ongezien wisselen aan het begin (zou kunnen, maar kwam geloof ik niet echt uit de analyse hier?). In de hal zou ze dan één of andere truc moeten hebben toegepast waarbij ze goede kledingstukken heeft laten verdwijnen of zoiets, maar dat rijmt niet met de fouten die we zien. Ergens een geheime stapel met foute kledingstukken en een wisselactie toepassen lijkt mij wat te ver gaan, en is heel risicovol. Met name een traag werkende Renée zou dan passen, maar verklaart de 22 fouten niet. Dus al met al is Renée voor mij bij deze opdracht niet de meest waarschijnlijke Mol.
Belangrijkste conclusie voor mij is dat dit een heel fijne opdracht was voor molloten, misschien net iets te veel werk
Het goede werk van jullie had ik graag ook willen doen, maar dat kwam deze week helaas niet uit qua tijd. Na de montage-trucendoos van opdracht 6.3 was dit veel beter