Wat gebeurt hier nu allemaal?
Renée staat als eerste bij de puzzel en kan, als ze de mol is, bij het begin, buiten beeld, al het e.e.a verleggen. Dan kun je vervolgens alles goed doorgeven en goed leggen maar dan is de uitkomst alsnog fout. Volgens mij is dit niet gebeurd want er gaat alsnog voldoende verkeerd en de montage is weer vaag
We zien niet alle codes goed in beeld maar ik heb met stils en hulp van de ondertiteling het volgende kunnen herleiden:
Vlucht 1:
Alle codes worden door Splinter en Rocky goed doorgegeven aan Renée.
A1 wisselen met C3 Renée pakt A1 vervolgens knip in de montage en we zien niet wat ze neerlegt C3 zien we niet. Renée roept "Ik heb het”
D4 wisselen met E4 Renée pakt D4, lijkt E1 te pakken knip in de montage maar ze legt wel een puzzelstuk bij E4
C2 wisselen met E3 Renée pakt eerst C1 maar daarna C2 we zien niet dat ze wisselt met E3
B3 wisselen met E2 Renée pakt B3 en wisselt met E2
B2 wisselen met A3 Renée verstaat het niet goed maar kijkt en loopt wel naar B2. Het is uit de montage gelaten wat ze wisselt.
Vlucht 2:Renée geeft alle wisselingen goed door.
D2 wisselen met C1 paniek Charlotte hoort het niet
deze wisseling wordt overgeslagen A4 wisselen met B1 Charlotte geeft goed door, Splinter wisselt goed.
B4 wisselen met C4 Charlotte geeft goed door, Splinter wisselt goed
C1 wisselen met D3 Renée geeft goed door. Charlotte geeft C1 wisselen met
B3 door, zelfs in de herhaling. Splinter doet iets met C3
E1 wisselen met A2 Charlotte geeft door
C1 wisselen met A2 Splinter vraagt B1 of E1? Renée herhaalt E1 wisselen met A2 en Charlotte roept (wederom fout)
B1 met A2
Daarna ontstaat er verwarring met een wisseling die al gedaan is:
"Eén daarvoor was D1 moet wisselen met B3.
B1 met B3
Dat hebben we toch al gedaan?"
tsjaaa