We vallen in herhaling. Zoals Charlotte al zei, het kon hier op alle kanalen misgaan. Je hoefde zeker niet aan het bord te staan om te mollen.
Ik waardeer je passie, maar met zulke vergezochte hints ben je je toch in allerlei bochten aan het wringen om alles goed te praten naar de Renee-tunnel
Ik heb al eerder op het forum geschreven, dat ik de hints leuke bijzaak vind, maar ik kijk vooral naar de subtiele molacties oftewel de molacties die niet direct in beeld zijn, maar waar wel de mol uit te herleiden is.
Zoals de parkeeropdracht van vorig jaar van Rob (al vond ik die erg vroeg in het seizoen). Die was niet vol in beeld, maar wel te herleiden en wat de te denken van de opdracht met de vazen? Zijn brekende vazen kwamen niet in beeld.
Hoe graag ik het ook wil zie ik die acties niet bij Charlotte, maar wel bij Renee en in mindere mate toch ook bij Rocky (dus wat nou Renee-tunnel).
Als Charlotte wel de mol zou zijn hadden ze beter flink in haar molacties kunnen knippen, zodat er wat te raden overblijft.
Deze opdracht is een perfect voorbeeld van waar subtiele molacties (in beeld subtiel) mogelijk zijn en dan blijven echt alleen Renee en Rocky over.
Als jullie me willen overhalen naar Charlotte dan heb ik toch echt dé subtiele molactie van dit seizoen nog nodig.