- Bij Charlotte werd de eerste niet doorgegeven, D2->C1, maar er is voor wissel 8 wel een wissel D1->C1 gebeurd. Is mss toch die eerste wissel geweest.
- Wissel D1->D3 is niet uitgevoerd. D3 staat nog in beginpositie.
- Er is een vreemde extra wissel gebeurd tussen D2->E2, en die is zeker gebeurd voor wissel 8, kan dus overal geweest zijn.
Splinter kan Renée in de gaten houden, hij wacht tot ze iets gewisseld heeft en geeft dan pas de volgende code door. Hij zegt dat ook. "Renée heeft iets verlegd."De toren is niet zo hoog als ik naar het overzichtsplaatje kijk en de tafel staat niet zo ver weg. De tafel staat vlak bij het groepje huisjes. Op de grond kan Splinter Renée horen hoewel er geen rechtstreekse verbinding is. Hij zegt "Waarom zeg je niks Renée?"
Hij zegt dit na de communicatie problemen met Charlotte bij de eerste wisseling (
D2 → C1) en meteen daarna komt er een knip in de montage en geeft Renée de tweede code door. Er volgen 2 goede wisselingen en we zien precies wat Splinter doet. Daarna komt wisseling (
D1 → D3) Deze zijn echter niet gewisseld, D3 staat zelfs nog op de oorspronkelijke plek. We zien een shot waarbij Splinter C3 in de hand heeft maar dit is een wisseling die in de eerste vlucht al goed is neergelegd en deze ligt op het eind ook goed. Vervolgens komt de laatste wisseling die weer goed gaat Er is wel onduidelijke montage maar deze wisseling is goed gegaan.
Het is een aanname maar aangezien
D1 → D3 niet gewisseld zijn vermoed ik dat het deze wisseling is die niet is overgekomen. Charlotte roept wel C1 met B3 maar dat is ook niet gewisseld en we zien Splinter de D1 → D3 wisseling ook niet maken ( hij heeft C3 in de hand maar doet hier niets mee) Was het wel gewisseld dan was het ook fout gegaan omdat D1 al met C1 gewisseld was. En deze laatste wisseling doet mij vermoeden dat de eerste wisseling (
D2 → C1) wel is overgekomen maar verkeerd gewisseld is en uit de montage is gelaten. Het is een rare knip in de montage na de eerste doorgegeven wisseling. Het totaal aantal doorgegeven wisselingen blijft dan vier. De "fouten" worden gemaakt omdat B,C,E en E nu eenmaal veel op elkaar lijken.