Ja, laten we afSplinteren en zeggen dat hij alsnog de mol moet zijn. Kan niet anders dan dat hij straks in een van zijn jokerpakjes tevoorschijn komt en alsnog de mol is.
dan wil ik wel eerst ook minimaal 10 aanwijzingen hebben die controleerbaar zijn, net zoals in de starttekst van dit topic.
Ik ben normaal ook niet van dit soort theorieën (twee mollen enzo) maar hier lijkt toch echt wat aan de hand!
En misschien is het niks, is het gewoon Rocky of Renée. Maar ik heb eigenlijk nog steeds geen steekhoudende argumenten tegen het Charlotisme gelezen. Het enige dat er komt is:
- dat zouden ze nooit doen
- gekkies! <afvaller> is de mol
- rik zei toch dat ze niet de mol is? (maar dat is eigenlijk hetzelfde als het eerste argument)
En die zaken zijn al besproken in de eerste tekst van dit topic. Toegegeven, ik zou momenteel eigenlijk ook niet weten wat voor tegenargumenten dat moeten zijn. Misschien een tweet van Rick of andere teksten van C in een interview dan we nu horen.
En zonder goede tegenargumenten wordt de theorie alleen maar sterker! Inmiddels het het lijstje aanwijzingen gegroeid naar 20
Moeten we die opnieuw op een rijtje zetten?
In aflevering 10 wordt het uiteraard duidelijk. Als dan Renée of Rocky zegt: "ik ben de mol" dan is het gewoon wat het is en blijkt dat de Charlotisten gewoon weer een gekke zijtunnel hebben gegraven als onderdeel van de rouwverwerking, hahaha