(...) Charlotte is niet de mol en zal het ook nooit worden, dus kan ze per definitie nooit de leukste mol ooit zijn; projectie van een stel gefrustreerde seksisten! Grappig allemaal he, vind ik wel
Gelukkig heb je je humor niet verloren, haha!
Joh, het hele Wie is de Mol is voor mij maar een spelletje. Er is gewoon wat mij betreft een mogelijkheidje dat dit klopt. Maar ik zat inderdaad vol op Charlotte, dus ik heb gewoon al verloren als dit niet waar is. Waarschijnlijk heeft C dan verloren omdat ze niet genoeg goed had, of te langzaam was. Ik kan nu wel een andere mol gaan kiezen, Renée of Rocky (overigens heb ik die ook) maar waarom nog?
Ik heb volgens mij niks in andere posts hierover gezet, zeker nadat Heinz dit topic ook bestempeld heeft als enige topic waar we deze 'conspiracytheory' bespreken.
Aan de andere kant: de productie heeft ons allemaal verrast met het rode scherm in afl 9 in plaats van het geijkte 'jij bent niet de mol / verliezer / winnaar', dus een beetje eerbetoon aan die verrassing mag toch wel? Ik zie op het forum talloze hints die ik nergens op vind slaan (de klok staat op <tijdstip> en 9-3 = Lakshmi oid). Die ga ik ook niet afbranden, maar ik denk gewoon dat het niet waar is. Ik snap ook prima als mensen denken het niet waar kan zijn dat de mol een rood scherm kreeg.
Dus geen frustraties van mij. Ik probeer dit tunneltje (dat eigenlijk niet gaat over Charlotte, maar over een finale-twist) gewoon levend te houden en that's it.